Tjena Fuck face!

ja första blogg inlgget då. Alla jävla fula äckliga människor kan ju sluta läsa NU!

Äh gör inte det för då måste alla sluta läsa efter som att jag är den ända som är snygg hihi :)
Asso idag när jag satt på tåger var det en gubben som löka som fan, och jag bara du jag åker inte tåg för att du ska sitta här och löka!! Varför tror du att det finns 2 vagnar på ett tåg?! Usch vad äckligt!!

Åkte lixsom till söder och umgicks med mina underbara vänner som knappast är snyggare än mig, och helt random kom det fram en snubbe till mig och frågade om mitt nummer och ja bara, Nej lilla gubben du är för ful för mig.
Då blev han helt tyst och gick där ifrån och jag bara sa jag något fel elleR? Hmm människor helt seriöst Blää

Och jag måste ju bara brätta att Hanna Widerstedt är min är min största idol, Hon tänker verkligen lika dant som mig. Puss på henne (:

Nej men nu ska jag dricka klart min Caffe Latte! Skriver senare

XOXO little me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0